Bublina

27. dubna 2017 v 19:56 | edgar |  Téma týdne
Nedávno jsem se dostal do nechtěného hovoru o vážných věcech, které se týkají naší české pop kultury. Přiznám se, nevěděl jsem, a pořád nevím, kdo je Milan Peroutka. Bohužel si za to mohu sám, tím myslím za to, že jsem byl vtažen to tak ožehavého rozhovoru a i za to, že nevím o koho jde. Samozřejmě se mi dostalo přednášky o tom kde hrál, hraje a taky jsem zjistil cenou informaci. A to sice, že účinkuje v soutěži na nově, a tam dokonce i zpívá. Na další podrobnosti jsem se neptal. Jen jsem se snažil odpovědět na otázku.

"Jak to, že neznáš slavného herce a ještě slavnější soutěž?"

V hlavě mám pokaždé vyčerpávající odpověď. Tu používám většinou, když je čas a vím, že to povede k dalšímu plodnému hovoru, třeba u piva. To ale nehrozilo, tak se má odpověď smrskla na jednu větu.

"Víš, já na televizi nekoukám."

Ze zkušenosti vím, že to povede několika směry, buď se prostě ten člověk vzdá dalšího hovoru se mnou, nebo se zeptá co tedy dělám ve volném čase, anebo což je asi nejhorší, následuje série otázek na které pokaždé odpovídám slovy neznám, nevím, neviděl. Pokaždé doufám, že debata skončí. Většinou marně. Následují další otázky, které se týkají televizní kultury a pak další a další. Na konec náš milý rozhovor skončilo to tím, že mi bylo oznámeno, že žiji v bublině a nevím co se děje venku. To už je naštěstí konec rozhovoru, a já mám upřimnou radost z toho, že jsem byl takto označen.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Platan Platan | E-mail | Web | 30. dubna 2017 v 23:01 | Reagovat

Otázne či nie je v bubline človek, ktorý každý večer čumí do hi-tech krabice žerúc všetko čo mu je naservírované :-)

2 Edgar Edgar | 10. května 2017 v 15:49 | Reagovat

Myslím, že v bublině žije každý člověk. Jen je rozdíl ve velikosti a proniknutelnosti bubliny. Já jsem ve své bublině rád a málo koho do ní pustím, protože je to přece jenom jen můj svět.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama